Cariere

Responsabil aprovizionare și achiziții

21/01/2025

Candidatul Ideal

Comunicativ, spirit de echipă, proactiv, responsabil, energic, pasionat de meserie, calitate și disciplina, eficient, rezistent la stres, cu disponibilitate de a învăța, cu capacitate de analiză, sinteză și stabilire a priorităților; cu abilități excelente de organizare, sistematizare si cu atenție la detaliu; cu abilități de comunicare, relaționare și negociere, punctual.


Cerințe:

—studii superioare în Comerț;

—competențe de Microsoft Office (Office, Word, Excel).

 

Principalele responsabilități:

—vei stabili necesarul optim de comandă pentru produsele alocate (produse alimentare, materii prime și ambalaje)

—vei analiza și gestiona eficient stocurile din depozit; 

—vei gestiona comenzile și vei colabora cu furnizorii de marfă;

—vei urmări planul de livrare a mărfii în termenii agreați contractual;

—vei întocmi rapoartele periodice de activitate; 

—vei gestiona fluxul de documente pentru mărfurile achizitionate;

—vei negocia cu furnizorii actuali contractele de achiziție;

—vei căuta noi surse de aprovizionare, noi furnizori.

 

Locație lucru: Grup Serban, Filipești, com. Bogdănești, jud. Bacău

CV-urile pot fi trimise la adresa de e-mail hr@grup-serban.ro

Top
ro_RO