Grup Serban

Specialist achiziții

Cerințe:
• studii medii sau studii superioare
• experienţă în achizitii de bunuri si servicii de minim 5 ani;
• abilități excelente de negociere;
• Microsoft Office (Excel, Word, Outlook);
• Carnet conducere categoria B.

Experiență de lucru cu ERP (ex. CHARISMA, SAP, etc.) constituie un avantaj, dar nu este obligatorie.

Activități principale: realizarea proceselor de achizitii de bunuri si servicii, monitorizarea furnizorilor de bunuri și servicii, analize oferte, întreține bază de date furnizori, prospectarea pieței specifice și identificarea de noi furnizori, colaborarea cu departamentele interne pentru determinarea corectă a specificațiilor bunurilor și serviciilor care vor fi achiziționate.

Candidatul ideal: excelent negociator, eficient, integru, cu atenție la detalii, proactiv, responsabil, rezistent la stres, lucrează în echipă, capacitate de analiză, sinteză și stabilire a priorităților, pasionat de meserie, cu orientare spre realizarea obiectivelor și spre îmbunătățire continuă.
Locaţia: Bază Producție Grup Șerban din Orbeni, Jud. Bacău sau Sediul Central Grup Șerban Holding din Filipești, comuna Bogdănești (zona limitrofa Onesti), jud. Bacău

Oferim:
• pachet salarial atractiv corelat cu experienţă și realizări profesionale (salariu fix+bonus deperformanță);
• posibilitatea de a participa la diverse programe de instruire;
• contract pe perioadă nedeterminată;
• oportunitatea de a face parte dintr-o echipă ambițioasă aflată în dezvoltare.

Asteptăm CV-ul dumneavoastră la email: hr@grup-serban.ro