Grup Serban

Specialist Achiziții – cod SA /SG

Cerințe:
• studii medii sau studii superioare;
• experienţă în achizitii de bunuri și servicii de minim 5 ani;
• abilități excelente de negociere;
• Microsoft Office (Excel, Word, Outlook);
• Carnet conducere categoria B.

Experiență de lucru cu ERP (ex. CHARISMA, SAP, etc.) constituie un avantaj, dar nu este obligatorie.

Activități principale: realizarea proceselor de achiziții de bunuri și servicii, monitorizarea furnizorilor de bunuri și servicii, analize oferte, întreține baza de date furnizori, prospectarea pieței specifice și identificarea de noi furnizori, colaborarea cu departamentele interne pentru determinarea corectă a specificațiilor bunurilor și serviciilor care vor fi achizitionate.

Candidatul ideal: excelent negociator, eficient, integru, cu atenție la detalii, proactiv, responsabil, rezistent la stres, lucrează în echipă, capacitate de analiză, sinteză și stabilire a priorităților, pasionat de meserie, cu orientare spre realizarea obiectivelor și spre îmbunătățire continuă.
Locaţia: Bază Producție Grup Șerban din Orbeni, Jud. Bacău sau Sediul Central Grup Șerban Holding din Filipești, comuna Bogdănești (zona limitrofă Onești), jud. Bacău.

Oferim:
• pachet salarial atractiv corelat cu experienţă și realizări profesionale (salariu fix+bonus deperformanță);
• posibilitatea de a participa la diverse programe de instruire;
• contract pe perioadă nedeterminată;
• oportunitatea de a face parte dintr-o echipă ambițioasă aflată în dezvoltare.

Așteptăm CV-ul dumneavoastră la email: hr@grup-serban.ro până la data de 27 martie 2020, vă rugăm să menționați codul poziției pentru care ați aplicat. Candidații pre-selectați în urma analizei aplicațiilor vor fi contactați începând cu data de 23 martie 2020.